Here I am

Hej och välkomna.
Jag har bloggat tidigare men nu när jag arbetar och gör massa saker på vardagarna och helgerna kommer jag enbart att blogga när jag är ledig. Jag arbetar som lärare för yngre åldrar och har alltså inarbetad tid, många tror att man har lov vilket vi inte har. Lov innebär att vi inte arbetat in den tiden men det har vi. Alla LÄRARE som har ferietjänst arbetar 45h/per vecka alltså mer än alla andra som jobbar 40h/vecka. Det är skillnad. Så vi har inarbetad tid för att vara lediga HÖSTLOVEN, JULLOVEN, SPORTLOVEN, PÅSKLOVEN och SOMMARLOVEN. Höstlovet är väl egentligen inte ledigt eftersom vi faktiskt har studiedagar på den här tiden.
Därav blir det ledighetsbloggen och ni får följa mig i min vardag, mina tankar och vem jag är helt enkelt.

Enjoy =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0