Min krock

Tack för att ni bryr er vad gulligt av er.
det var så här att jag fick dubbelsladd i kurva på rullgrus. Jag lyckades häva första sladden och när jag började få kontroll på bilen fick jag en till och då tappade jag kontrollen helt och ner i diket. Bakrutan och ena baksidorutan krossades, en del av taket bucklades, bakdelen på högersida fick en ordentlig buckla och framlyktans högra sida lossnade rejält och fick en stor buckla. Massa jord och grejar åkte in i fronten. Jag hade säkerhetsbälte och kom i absolut maxfart 50 km/h. Vägens begränsning är 70 egentligen och hade det gått i den farten hade det gått mycket mer illa. JAG själv skadades inte alls, inte en skråma tack och lov.
Fick ringa min pappa som har en monsterbil i värre stil än hummer som fick komma och dra upp mig. Bilen skrotas men en bra skrotersättning skulle tydligen betalas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0